Subject: Eesti Kaubandus-Tööstuskoja arvamus kriminaalmenetluse seadustiku muudatuste väljatöötamiskavatsuse (digitõendid) kohta
From: "Sandra Melani Mellikov" <[email-masked]>
To: "Andreas Kangur - JUSTDIGI" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Marko Udras" <[email-masked]>, "Mait Palts" <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jun 2026 16:50:42 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kaubanduskoda tänab võimaluse eest avaldada arvamust kriminaalmenetluse 
seadustiku muudatuste väljatöötamiskavatsuse (digitõendid) kohta. Edastame 
manuses oma arvamuse väljatöötamiskavatsuse kohta.

Lugupidamisega

Sandra Melani Mellikov

Jurist

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

E‑post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

 <tel:+372%20604%200071> +372 604 0071

 <https://www.koda.ee/>

 <https://www.koda.ee/> www.koda.ee    <https://www.ettevotluskonkurss.ee/> 
www.ettevotluskonkurss.ee   <https://enterprise-europe.ee/> 
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>

 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>

 <http://www.enterprise-europe.ee/>

 <https://een.ec.europa.eu/>