Subject: Möödasõidu piirang Aluste.
From: Vosmet Oü <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Sep 2025 08:27:34 +0300

Tere

Aastaid tagasi pöördusime oma murega teie poole,et pikantatakse möödasõidu 
keeluala.
Siis lubati tegeleda probleemiga.
Nüüd on põhimaantee remondis olnud ja paigaldati sh uued märgid mis on 
endiselt samas kohas.
Rakvere mnt maha keeramine massi teele on väga riskantne kuna just vahetult 
enne pööret lõpetavad märgid möödasõidu piirangu. Möödasõitu tegevad autod 
hakkavad möödasõitu tegema kaugemalt ja ei märka vasakpööret sooritavat 
autot. Oleme ise mitmel korral napilt eluga pääsenud.
Nüüd kui teedeehitus käib oleks väga lihtne joonida möödasõit keelata 
pikemalt.Mööda massi teed liigub kogu külarahvas ja samuti on suur 
puidutööstus massi tee lõpus .
Milline oleks lahendus?

Parimate soovidega,

Raivo Lensment
VOSMET OÜ
Tel. +372 51937450
Fb Puusepatööd 
<https://www.facebook.com/Puusepat%C3%B6%C3%B6d-1954239698141835/>