Subject: Dokumenti ei saa patsiendile sulgeda, kui see oli varasemalt avatud
From: "Aleksandra Stupak" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 May 2026 15:58:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Tahaksin küsida:

Patsiendil on juurdepääs oma isikuandmetele tervise infosüsteemis.
Patsiendi elu või tervise kaitseks võib tervishoiuteenuse osutaja andmete
infosüsteemi edastamisel määrata kuni kuuekuulise tähtaja, mille jooksul
saab patsient esmakordselt tutvuda isikuandmetega ainult tervishoiutöötaja
vahendusel." Kuna sõnastus on seotud TIS-i edastamisega, siis tõenäoliselt
on õige kasutada insert_time-i, aga kas on õige võtta dokumendi esimene
edastamine, või ka järgnevate versioonide edastamised, oskate täpsustada?

 <http://www.tehik.ee/>

Aleksandra Stupak

teenusehaldur

+372 7943 900

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Usume, et meie töö suudab säästa inimeste aega, et nemad saaksid
keskenduda olulisele