Subject: FW: Rogense oja uuendamine. Kooskõlastus
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Mar 2024 12:53:51 +0200

Tere

Kokkuleppel Liisa Unt´iga, palun suunata allolev taotlus temale
täitmiseks.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Sunday, March 10, 2024 11:42 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Rogense oja uuendamine. Kooskõlastus

Tere!

Vabandan vastuse viibimise pärast, Rogense projekti seletuskiri ja
joonised asuvad siin:

https://www.dropbox.com/scl/fo/pv2wcoe5uwwf8b0mrwng8/h?rlkey=fglagdasg9lyz
7ouensgewxuk
<https://www.dropbox.com/scl/fo/pv2wcoe5uwwf8b0mrwng8/h?rlkey=fglagdasg9ly
z7ouensgewxuk&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega

Triin Jakobson

Meliorek OÜ

tel. + 372 508 2178

e-mail:

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, January 16, 2024 11:12
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Rogense oja uuendamine. Kooskõlastus

Tere

Palun lisage seletav osa, peale seda saame Teie taotluse menetlemisega
jätkata.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Kooskõlastuste üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, January 9, 2024 7:54 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Rogense oja uuendamine. Kooskõlastus

Tere!

Lisan seletukirja ja saadan lingi uuesti

Primat
Triin Jakobson
5082178

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, January 8, 2024 13:53
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Rogense oja uuendamine. Kooskõlastus

Tere ja head seda aastat!

Ma ei leidnud failide alt seletavat osa, palun lisage.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Kooskõlastuste üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, December 28, 2023 12:26 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Rogense oja uuendamine. Kooskõlastus

Tere!

Meliorek OÜ on koostanud Põllumajandus- ja Toiduameti tellimusel Rogense
oja pk 0,00 – 2,94 uuendamine. Töö nr 230909. Tõõ eesmärgiks on ojast
sette eemaldamine, puittaimestiku ja voolutakistuste likvideerimine ning
drenaažisuudmete uuendamine.

Projektiga saate tutvuda siin:

https://www.dropbox.com/scl/fo/pv2wcoe5uwwf8b0mrwng8/h?rlkey=fglagdasg9lyz
7ouensgewxuk
<https://www.dropbox.com/scl/fo/pv2wcoe5uwwf8b0mrwng8/h?rlkey=fglagdasg9ly
z7ouensgewxuk&dl=0> &dl=0

Manusesse on lisatud kaaskiri

Lugupidamisega

Triin Jakobson

Meliorek OÜ

tel. + 372 508 2178

e-mail:

[email-masked] <mailto:[email-masked]>