Subject: Väänikvere Agro OÜ menetlustest JVISes
From: "Ave Jalakas" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>, "Reelika Kuusik" <[email-masked]>,Daisi Käger <[email-masked]>
Cc: "Raili Lanno" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Aug 2025 09:19:10 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Informeerin, et Väänikvere Agro OÜ (12386006), kes pidi esitama 
riskianalüüsi parandatud versiooni oma JVIS KemS C- kat taotluse juurde, 
esitas hoopis uue taotluse JVIS KemSis.

Reaalselt tegutsevad kaks ettevõtet kolmel kinnistul (ühine taristu), mille 
kohta ma ka ettevõtte esindajale käitises 19.06.2025 suuniseid andsin, et 
riskianalüüsi tuleb asjad kirja panna nii nagu need päriselt on – käitise 
terviktegevuse vaates (mitte vaid LPG) ning RA-s tuleb kajastada LaevaPõld 
OÜ kütusemahuti(d), mida TL-s ei kajastata.

Toimiks järgmiselt:

Võtame menetluses edaspidi arvesse JVIS KemS ID 2324 (uue) taotluse andmed.

1.	PÄA-l tuleb võtta menetlusse Väänikvere Agro OÜ 
<https://jvis.ttja.ee/modules/isikute-moodul/view/75572>  Väänikvere käitise 
27.06.2025 (parandatud) riskianalüüs, palun RA arvamust hiljemalt 
28.08.2025, sest see on siis PÄA käes olnud 2 kuud.

Väänikvere | Kemikaali käitis - taotlused | JVIS 
<https://jvis.ttja.ee/modules/kemikaali-kaitis/view/2324>

2.	Arhiveerida tuleb teine menetlus - Väänikvere Gaasikäitis ID 2308, st

Teabeleht, riskianalüüs ja HOLP on vaja tagasi lükata.

Väänikvere Gaasikäitis | Kemikaali käitis - taotlused | JVIS 
<https://jvis.ttja.ee/modules/kemikaali-kaitis/view/2308>

Ettevõttele saadan selgituskirja.

Palume PÄA-l vastavad liigutused JVIS kemikiaalide moodulis ära teha.

Tervitades

Ave Jalakas

peaspetsialist

tehnikaosakond (kemikaalide käitlemine)

+372 5690 4703|  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.ttja.ee/> www.ttja.ee | Endla 10a, 10122 Tallinn

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet