Subject: Tõend.
From: "Erna Vahter" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jun 2026 12:57:58 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

 Tere,

Pöördun Teie poole palvega väljastada mulle uus tõend selle kohta, et meid 
on kontrollimas käidud ja kõik on korras. Seda ma mäletan, et eelmise aasta 
jaanuaris käidi siin aga mingit jälge sellest ma ei leia.
Tõendit on vaja selleks, et septembrist 2026 toimub lastehoidudes- ja 
aedades seaduse muudatus. Minul ei ole vahepeal mingeid muudatusi toimunud. 
ja töö käib ikka nii nagu vanasti.

Vaja on:
Päästeameti tõendit kinnitamaks, et õppeasutuse hooned, rajatised, sõidu- ja 
jalgteed ning platsid vastavad mh ehitusseadustiku (EhS) ja selle alusel 
kehtestatud ehitisele esitatavatele nõuetele (siseministri 30.03.2017 
<https://www.riigiteataja.ee/akt/104042017014?leiaKehtiv> määrus nr 17 
"Ehitisele esitatavad tuleohutusnõuded") (AHS § 4 alusel kehtestatud 
Vabariigi Valitsuse 26.06.2025 
<https://www.riigiteataja.ee/akt/128062025006> määruse nr 47 "Lastehoiu ja 
lasteaia õpi- ja kasvukeskkonna nõuded" § 3 lg 2 - EhS § 130 lg 10 kohaselt 
on nõuetele vastavust pädev hindama Päästeamet) - edastatud dokument on 
aastast 2018 ehk üle 8 aasta tagasi väljastatud dokument. Palun edastada 
hetkelist seisu kajastav hinnang või Päästeameti kinnitus, et konkreetne 
dokument on kehtiv ja kajastab mh hetkelist füüsilise õppemateriaalse baasi 
seisu.,

Lugupidamisega
OÜ Mürakaru
Erna Vahter
tel. +372 56464772