Subject: FW: Eesti Kaubandus-Tööstuskoja tagasiside patendiseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu kohta
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jun 2026 14:54:04 +0300

From: Sandra Melani Mellikov <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 17, 2026 1:42 PM
To: Kaia Läänemets-Ester - JUSTDIGI <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Marko Udras <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Eesti Kaubandus-Tööstuskoja tagasiside patendiseaduse ja teiste 
seaduste muutmise seaduse eelnõu kohta

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Suur tänu, et kaasasite Kaubandus-Tööstuskoda seoses patendiseaduse ja 
teiste seaduste muutmise seaduse eelnõuga. Meil ei ole täiendavaid 
ettepanekuid eelnõu kohta, kuid peame positiivseks, et eelnõuga koondatakse 
17 määruse normid ühte koondmäärusesse, mis lihtsustab regulatsiooni ja 
vähendab ettevõtjate halduskoormust.

Lugupidamisega

Sandra Melani Mellikov

Jurist

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

E‑post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

 <tel:+372%20604%200071> +372 604 0071

 <https://www.koda.ee/>

 <https://www.koda.ee/> www.koda.ee    <https://www.ettevotluskonkurss.ee/> 
www.ettevotluskonkurss.ee   <https://enterprise-europe.ee/> 
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>

 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>

 <http://www.enterprise-europe.ee/>

 <https://een.ec.europa.eu/>