Subject: Kooskõlastuse taotlus aia paigaldamiseks tee kaitsevööndisse bioturvalisuse tagamiseks
From: "Indrek Grossthal" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jun 2026 08:37:07 +0300

Tere!

OÜ Selja soovib taotleda Transpordiameti kooskõlastust piirdeaia
paigaldamiseks tee kaitsevööndisse aadressil Selja koolitee 2, Selja küla,
Tori vald, Pärnu maakond, katastritunnus 80801:001:0664.

Selja-Muraka tee nr 19287.

Aia paigaldamise eesmärk on loomapidamisettevõtte bioturvalisuse
suurendamine ja kontrollitud sissepääsude rajamine.

Kavandatav aed paikneb avaliku tee poolsel küljel ning aia ligikaudne
kaugus teeservast on ca 5 meetrit.

Planeeritava aia kogupikkus on ca 310 meetrit. Aiale on kavandatud kaks
sõidukite väravat ja üks jalgvärav.

Palume Transpordiameti seisukohta ja kooskõlastust kavandatava aia
paigaldamiseks tee kaitsevööndisse.

Kinnitame, et aia rajamisel arvestatakse liiklusohutuse, nähtavuse ja tee
korrashoiu nõuetega ning vajadusel oleme valmis lahendust vastavalt
Transpordiameti tingimustele täpsustama.

Kirjale on lisatud eskiis/asendiplaan, millel on näidatud kavandatava aia
ja väravate paiknemine.

Lugupidamisega

Indrek Grossthal

Selja OÜ

Tel: +372 5194 9910

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]