Subject: SA NARVA HAIGLA
From: "Sergei Zaitsev" <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Mar 2024 14:58:34 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere päevast!

Meie poole pöördus Eesti meediaväljaande ajakirjanik palvega esitada talle 
endise juhatuse liikme tööleping ja SA Narva Haigla nõukogu eelmise aasta 
koosolekute protokollid. Kas meil, sihtasutusena, on õigus keelduda 
taotlusest, arvestades, et peame lepingut ja protokolle delikaatseks 
informatsiooniks?

-- 

Lugupidamisega

Sergei Zaitsev

SA Narva Haigla IT Grupp

IT - ja infosüsteemi spetsialist

Infoturbe/Andmekaitse spetsialist

tel.: +37258029600

mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>