Subject: Haiglate ja voodikohtade arv
From: "Terje Parts - RA" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 5 May 2026 11:39:44 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saatsin meili aadressile  Karin Merilo <[email-masked]>, aga 
tuli vastus E-posti aadress ei kehti, palun edastage oma pöördumine 
[email-masked]

INCB aruande jaoks küsin haiglate ja voodikohtade arvu.

Teie registrist leidsin:

1.            Arstid – 7487

2.            Hambaarstid – 2017

Ette tänades,

Terje Parts

spetsialist

Sisse- ja väljaveo järelevalve büroo

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Ravimiamet

737 4140

www.ravimiamet.ee <http://www.ravimiamet.ee>

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.
This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and 
privileged information. If you are not the intended recipient, please notify 
the sender immediately by returning the e-mail and permanently deleting what 
you have received. Any dissemination or use of this information by a third 
person without permission is prohibited and may be illegal.