Subject: C-40/24
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Feb 2024 11:36:00 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/88
Kohtuasja number: C-40/24
Vastuse kuupäev: 12.03.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: Euroopa vahistamismäärus; Euroopa vahistamismääruse täitmata
jätmise alus; kaitseõiguse rikkumine; liikmesriikidevaheline üleandmiskord
Õiguslikud vormid: EIÕK artikkel 6; ELL artikkel 6; EL põhiõiguste harta
artikkel 47; EL põhiõiguste harta artikkel 48; EL põhiõiguste harta
artikkel 52; raamotsus 2002/584/JSK; raamotsus 2009/299/JSK

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7461

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium