Subject: Teabenõue
From: Võlanõustaja Keskus <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Sun, 26 Jul 2026 18:32:26 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Lugupeetud Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

Tarbijakaitseseaduse kohaselt esitatakse vaidluste kohtuvälise lahendamise 
üksuse registreerimise taotlus Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumile. 
Samas ei leidnud ma ministeeriumi veebilehelt teavet registreerimise 
praktilise menetluse ega taotluse esitamise korra kohta.

Palun selgitage:

1.	Millisele ministeeriumi struktuuriüksusele või kontaktisikule tuleb 
registreerimistaotlus esitada?
2.	Kas registreerimistaotluse jaoks on olemas vorm või näidis?
3.	Millised dokumendid tuleb taotlusele lisada?
4.	Kas registreerimise kohta on olemas juhendmaterjal või muu avalik teave, 
mida ei ole ministeeriumi veebilehel avaldatud?

Kui selline teave on olemas, palun edastada selle viide või koopia.

Lugupidamisega

Olga Repina

Võlanõustaja keskus MTÜ Juhatuse liige