Subject: P.O. from REGULA - PJ8424000103
From: Ellar Kõuts <[email-masked]>
To: "Lea Kiis" <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "RPL Regula Kapten" <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Jun 2024 10:13:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Tellime vastavalt manusesse lisatud parvlaeva tellimusele.

Joogivee analüüs on laborisse edastatud eile 27-06-2024.

Kontrolliks Teile ja laevale sobilik aeg, palun leppige kokku otse
laevaga, tel 5060954.

RPL Regula seisab hommikupoolikuti Virtsu sadamas, alates enamasti kell
11:00 sõidab Virtsu-Kuivastu liinil.

Lugupidamisega,

Ellar Kõuts

Superintendant

TS Laevad OÜ
Sadama 25, 15051 Tallinn

Mob (+372) 511 9556

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.praamid.ee/> www.praamid.ee