Subject: FW: Kevade tn, Kose - projekti kooskõlastamine
From: Rita Źereen <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Aug 2026 13:14:18 +0300

Tere,
Palun mulle DELTA-s vastamise tähtajaga 19.09.
Rita

-----Original Message-----
From: Villu Vapper <[email-masked]>
Sent: Monday, August 31, 2026 12:54 PM
To: Hannes Ristov <[email-masked]>; Rita Źereen 
<[email-masked]>; Tõnu Pippar I AARIUS <[email-masked]>
Subject: Kevade tn, Kose - projekti kooskõlastamine

Tere

Edastan täiendatud Kevade tn arenduse teede projekti.
Vastavalt Transpordiameti märkusele ja 26.08.2026 telefonivestlusele on 
projekti täiendatud perspektiivsete kergliiklusteede lahendusega.
Joonistel on kajastatud Karla kinnistu detailplaneeringuga ette nähtud 
perspektiivne kergliiklustee ning Kose valla üldplaneeringu põhimõtetest 
lähtuvad perspektiivsed kergliiklusteede ühendused.

Lisaks on näidatud perspektiivne ühendus Ahisilla bussipeatusega ning 
perspektiivne teeületuskoht, mis võimaldab tulevikus ühendada 
kergliiklusvõrguga ka riigitee vastasküljel paikneva Ahisilla bussipeatuse.
Perspektiivne lahendus on esitatud nii tavalisel asendiplaanil kui ka parema 
ülevaate saamiseks ortofoto taustal. Vastav käsitlus on lisatud ka 
seletuskirja.

Palun vaadata täiendatud lahendus üle ja anda teada, kas see on 
Transpordiameti seisukohalt sobiv.

Lugupidamisega
Villu Vapper
ALK OÜ
tel 5816 3993
[email-masked]