Subject: C-376/26
From: <[email-masked]>
To: "International - AKI" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jun 2026 10:59:31 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/224
Kohtuasja number: C-376/26
Vastuse kuup�ev: 18.06.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: biomeetriliste andmete kogumine, t��tlemine ja kasutamine; loa 
andmise menetlus; otsuse vaidlustamine; �igus �iguskaitsevahendile
�iguslikud vormid: direktiiv (EL) 2016/680; EL p�hi�iguste harta artikkel 47

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8740

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium