Subject: Kutse: 13.11.2025 toimuvale veebiseminarile “Eesti lähenemine tervishoiuteenuste kvaliteedile”
From: "Helen Varres - SOM" <[email-masked]>
To: <Undisclosed recipients:>
Date: Fri, 3 Oct 2025 12:07:41 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea koostööpartner!

Kutsume Sind osalema veebinaril “Eesti lähenemine tervishoiuteenuste
kvaliteedile”.

Toimumisaeg: 13. november 2025, kell 10:00–11:30
Registreerimine kuni 10. november  <https://forms.office.com/e/TmieyH9XZz>
siin

Koht: MS Teams (link saadetakse registreerunutele)

Sihtrühm: kõik tervishoiutöötajad- ja spetsialistid, kvaliteedi- ja
patsiendiohutuse spetsialistid, kvaliteedijuhid, tervishoiuasutuste- ja
osakondade juhid, patsientide esindajad

Eesmärk: Luua ühist arusaama sellest, mida tervishoiuteenuste kvaliteet
tähendab, miks see on oluline ning kuidas kvaliteeti tagatakse ja
mõõdetakse. Samuti tutvustame, millised on järgmised sammud kvaliteedi
strateegia loomisel Eestis.

Täpsem info ja kava  <https://sm.ee/kvaliteediveebinar> veebilehel

Tule veebinarile ise ja kutsu kolleegid kaasa!

Sotsiaalministeeriumi ja Maailma Terviseorganisatsiooni nimel

Helen Varres
Tervishoiu kvaliteedipoliitika juht
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Sotsiaalministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
 <https://www.sm.ee/> www.sm.ee