Subject: Kaubandus-Tööstuskoja ettepanek leppida kokku kollektiivse töötüli lahendamise seaduse § 21 lg-s 4 nimetatud elanike ja majanduse esmavajadusi rahuldavate ettevõtete ja asutuste loetelu
From: "Marko Udras" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Mait Palts" <[email-masked]>, "Piia Zimmermann" <[email-masked]>, "Ulla Saar - MKM" <[email-masked]>
Date: Fri, 15 May 2026 11:07:31 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kaubandus-Tööstuskoda teeb ettepaneku leppida kokku kollektiivse töötüli 
lahendamise seaduse § 21 lg-s 4 nimetatud elanike ja majanduse esmavajadusi 
rahuldavate ettevõtete ja asutuste loetelu, et Vabariigi Valitsus saaks 
selle võimalikult kiiresti kehtestada. Meie pöördumisega saab lähemalt 
tutvuda kirja lisas.

Parimate soovidega

Marko Udras

Poliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

E‑post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

 <tel:+372%20604%200070> +372 604 0070

 <https://www.koda.ee/>

 <https://www.koda.ee/> www.koda.ee    <https://www.ettevotluskonkurss.ee/> 
www.ettevotluskonkurss.ee   <https://enterprise-europe.ee/> 
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>

 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>

 <http://www.enterprise-europe.ee/>

 <https://een.ec.europa.eu/>