Subject: FW: Leevaku HEJ paisule kalapääsu ehitamisest.
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Sep 2024 16:50:08 +0300

Registreerimiseks vt kirjavahetus allpool

From: Tiit Harjak <[email-masked]>
Sent: Wednesday, September 11, 2024 4:49 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: RE: Leevaku HEJ paisule kalapääsu ehitamisest.

Tervitused,
nende asjadega on meie poolt tegelenud Rein.
Kõige õigem oleks lasta registreerida kaastäitmiseks sillainsener+Rein.

From: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, September 11, 2024 3:16 PM
To: Tiit Harjak <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Leevaku HEJ paisule kalapääsu ehitamisest.

See on rohkem sillaspetsi teema vist?

From: Jan Niilo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, September 11, 2024 2:54 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Leevaku HEJ paisule kalapääsu ehitamisest.

Tere

Mõni aeg tagasi kooskõlastasime üht projekti seoses Leevaku HEJ
kõrvalhoonega. Soovin pärida, kas teie kooskõlastate ka kalapääsude
projekte, kui need ristuvad maanteega? Kui jah, siis kas oleks võimalik
teha üks sissejuhatav nõupidamine Leevaku HEJ paisul, et kaardistada
veidi, mida Transpordiameti nõuetest tulenevalt tuleks silmas pidada ja
kuidas protsess võiks välja näha? Tegeleme teemaga, kuna meil on
Keskkonnaameti poolt nõue tagada aastaks 2027 Leevaku HEJ paisust kaladele
läbipääs aastaks 2027.

Heade soovidega

__________________________________________________________________________
_________

Jan Niilo
juhataja/ Manager
AS Generaator
tel  <tel:%2B372%20525%202982> +372 525 2982
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Peri küla, Põlva vald, 63218
Põlvamaa
Estonia

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_c
ampaign=sig-email&utm_content=emailclient>

Virus-free.
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_c
ampaign=sig-email&utm_content=emailclient> www.avg.com

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.