Subject: Teavitus dokumendi väljastamise kohta infosüsteemist KOTKAS
From: "Keskkonnaamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Mar 2025 11:00:12 +0200

Tere!

Isikule Transpordiamet on saabunud KOTKAS infosüsteemi dokument: DM-131548-4 
Elektrilevi OÜ Pammana – Emmaste elektrikaabli vee erikasutuse keskkonnaloa 
taotluse menetlusse võtmisest teavitamine.
Dokumendiga on võimalik tutvuda siin 
<https://kotkas.envir.ee/documents/d/151278-bc6f804d64674a99285447d83edd1de0ff7d2c9f40fe19d444f24dd2c736e8f4>

Lugupidamisega

Keskkonnaamet
www.keskkonnaamet.ee <https://www.keskkonnaamet.ee/>  | www.kaitsealad.ee 
<https://www.kaitsealad.ee/>
 <https://www.facebook.com/Keskkonnaamet/> Keskkonnaamet Facebookis

Teavitus on saadetud automaatselt, palume sellele mitte vastata.
Sisselogimine keskkonnaotsuste infosüsteemi KOTKAS 
<https://kotkas.envir.ee/> .
Tehnilistes küsimustes aitab klienditugi [email-masked] ja 
sisulistes küsimustes valdkonna spetsialist Keskkonnaametist 
<https://www.keskkonnaamet.ee/et/kontakt> .