Subject: Palve EBUst
From: "Kristi Sarap - RA" <[email-masked]>
To: "Hanneli Rudi" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jun 2026 14:50:49 +0300

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.
This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information. If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have received. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegal.
  _____

Saatja: Hanneli Rudi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 15. juuni 2026 11:03
Adressaat: Kommunikatsioon - RA <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Palve EBUst

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
Tere

Pöördun teie poole taas oma EBU kolleegi palvel. Taani ametivõimude teatel
on blokeeritud doonori NIMA spermat kasutatud Next Fertility Nordic
kliinikus, mis tegutseb Tallinnas.
Mu kolleeg soovib teada, kui RATC süsteemi kaudu edastatakse kiirhoiatus,
mille tulemusena konkreetse doonori sperma kasutamine blokeeritakse, aga
puudub vastav register ja ametivõimude järelevalve, siis kuidas tagatakse
asjasse puutuvate perede teavitamine? Kas kliinik sai teada, aga ka kuidas
kliinik peaks teada saama, et selle doonori spermat mitte kasutada?

Loodan, et saan Teie vastuse lähipäevil.

Hanneli Rudi
AK toimetaja
55 35 816