Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Jul 2026 09:55:42 +0300

Mustvee Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2611301/08195 
aadressile Jõgeva maakond, Mustvee vald, Mustvee linn, 36 Jõgeva-Mustvee tee 
L7 // Tartu tn 3a, Jõgeva maakond, Mustvee vald, Mustvee linn, Tartu tn 3a, 
Jõgeva maakond, Mustvee vald, Mustvee linn, Tartu tn 3a // Tähe tänav 
(Mustvee bussiooteala sademeveetorustik, Mustvee bussiooteala 
kanalisatsioonitorustik, Mustvee bussiooteala veetorustik) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kasutusteatise kooskõlastamine.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27924662>  (menetlus nr: 
557198), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Mustvee Vallavalitsus) või menetleja (TARMO TAMM) poole.