Subject: [DKIM katki] Toiduliidu pöördumine seoses Nutri-Score’i võimaliku kasutuselevõtuga Eestis
From: "Sirje Potisepp" <[email-masked]>
To: "Riigikantselei - RK" <[email-masked]>, "Kristen Michal - RK" <[email-masked]>, "Risto Kaljurand - RK" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Erkki Keldo - MKM" <[email-masked]>, "Karmen Joller - SOM" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Jul 2026 07:04:11 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post
ja kalender.

Tere kõigile,

Käesolevaga edastan Teile pöördumise seoses pakendi esikülje lihtsustatud
toitumisalase märgistuse, Nutri-Score’i  võimaliku kasutuselevõtuga
Eestis.

Lugupidamisega

Sirje Potisepp

_________________________

juhataja

Eesti Toiduainetööstuse Liit

Estonian Food Industry Association

Tel: +372 6 484 621

Mob: +372 50 46 547

E-mail: [email-masked]

www.toiduliit.ee