Subject: Re: Teatis
From: <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,Indrek Püvi <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jun 2026 23:26:32 +0300

Tere

Suur tänu teatise eest.

Meil jäi ainult pisut arusaamatuks, et kas vastasite meie kordusküsimisele 
koosoleku toimumise loa taotluse konteksis mille saatsime 29.05.26 või siis 
meie algse teate kättesaamisele, mille saatsime 07.02.26. kas saaksite seda 
selgitada.

Ja millal võiks oodata avaliku koosoleku loa andmist?

Suur tänu juba ette.

ELSK juhatus

Kuupäeval Thursday, 18. June 2026 kell 14:55, kirjutas Politsei- ja 
Piirivalveamet <[email-masked]>:

Tere!

Saadame Teile digiallkirjastatud dokumendi "Avaliku koosoleku 
registreerimine", mis on registreeritud Politsei- ja Piirivalveameti 
dokumendiregistris 18.06.2026 numbriga 2.1-2/1379-2. Digiallkirjastatud 
dokumendi avamiseks vajaliku tarkvara ja tehnilise toe leiate ID-abikeskuse 
lehelt <https://www.id.ee/id-abikeskus/> .

Politsei- ja Piirivalveamet
Pärnu mnt 139
15060 Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.politsei.ee <https://www.politsei.ee/>

*****************************************************

Please be informed that we are sending you a digitally signed document 
"Avaliku koosoleku registreerimine", which was registered in the document 
register of the Police and Border Guard Board on 18.06.2026 under number 
2.1-2/1379-2. The necessary software and technical support for opening the 
digitally signed document can be found on the ID-help page 
<https://www.id.ee/en/id-help/> .

Police and Border Guard Board
Pärnu mnt 139
15060 Tallinn
Estonia
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.politsei.ee <https://www.politsei.ee/en>