Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jun 2026 11:06:56 +0300

Jõhvi Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2511371/17540 
aadressile Ida-Viru maakond, Jõhvi vald, Jõhvi linn, 1 Tallinn-Narva tee T3 
// Aasa tänav L1 // Kungla tänav T2 // Kungla tänav T3 // Mureli tänav T1 // 
Mureli tänav T2 // Mureli tänav T4 // Põllu tänav T4 // Veski tn 34h // 
Veski tänav T2 // Veski tänav T3 // Veski tänav T4 // Veski tänav T8 // 
Veski tänav T10 // Veski tänav T16 // Kotinuka küla, 1 Tallinn-Narva tee // 
Jordi tee J1 // Jordi tee 8a (Jõhvi tehnopargi kaugküttetorustik) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: -

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27878588>  (menetlus nr: 
551056), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõhvi Vallavalitsus) või menetleja (KRISTINA IKOHHAINEN) poole.