Subject: Euroopa Komisjoni ja Eesti Vabariigi vahel sõlmitud rahastamisleping
From: "Merily Rool" <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 8 Feb 2024 21:30:24 +0200

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere

Palun väljastada Euroopa Komisjoni ja Eesti Vabariigi vahel sõlmitud
rahastamisleping, mis on sõlmitud Euroopa Parlamendi ja nõukogu määruse
(EL) 2021/241 alusel. Sellele lepingule viidatakse nt Taaste- ja
vastupidavuskava elluviimise korraldus ja toetuse andmise üldtingimused“
eelnõu seletuskirjas ja mujalgi, kuid kahjuks ei olnud võimalik seda
dokumenti leida avalikest registritest.

Tervitades

Merily Rool

Jurist

Advokaadibüroo Matteus OÜ

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Telefon: +372 56342114

 <http://www.abmatteus.ee/> www.abmatteus.ee