Subject: Konverentsiturismi edendamise toetuse taotlusvooru eelarve ja avamise kooskõlastamine
From: Brit Bärengrub <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>, "Ede Teinbas - MKM" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 4 May 2026 08:46:36 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Tere! 

Edastame Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse (kuupäev digiallkirjas)
​ dokumendi nr 11-4/26/2771.

Pealkiri: Konverentsiturismi edendamise toetuse taotlusvooru eelarve ja
avamise kooskõlastamine​

​Lugupidamisega

Marge Veeranna
Ettevõtluskonsultant
ettevõtete toetuste osakond
Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus

+37253467802

[email-masked]

www.eis.ee 

See elektronkiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni. Kui
antud kiri ei ole suunatud Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine,
levitamine või muul viisil kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla
ebaseaduslik. Kui saite selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest
koheselt kirja saatjat ning kustutage kiri oma süsteemidest. 
  ________________________________  
This e-mail may contain confidential information. If you are not the
intended recipient you are hereby notified that any use, disclosure,
copying, distribution or taking any other action in reliance on the
contents of this information is strictly prohibited and may be unlawful.
If you received this e-mail in error, please contact the sender and delete
the material from your systems.