Subject: Tagasiside pilvetehnoloogiate ja tehisaru arendamise määruse ettepaneku kohta (CADA)
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Erik Janson - JUSTDIGI" <[email-masked]>, "Allan Allmere - JUSTDIGI" <[email-masked]>
Cc: "Kadri Pungas \(ITL\)" <[email-masked]>
Date: Fri, 31 Jul 2026 12:53:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
31.07.2026 kirja nr 6.1-123-1 „Tagasiside pilvetehnoloogiate ja tehisaru
arendamise määruse ettepaneku kohta (CADA)“.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.itl.ee <http://www.itl.ee/>