Subject: FW: IAA kommentaarid (Eesti Puhta Tööstuse ja Tehnoloogia Liit)
From: "info - MKM" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Apr 2026 15:45:25 +0300

From: Karlis Goldstein <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 7, 2026 2:03 PM
To: Pedro Pokk - MKM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Kadi 
Kõiv - MKM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Kaspar Peek - MKM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
ERTL liikmed <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; ERTL nõukogu 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Hanna Ess 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: IAA kommentaarid (Eesti Puhta Tööstuse ja Tehnoloogia Liit)

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Täname võimaluse eest IAA loomes kaasa rääkida. Nimetatud algatus on Eesti 
puhta tööstuse kasvuvõimaluste realiseerimiseks võtmetähtsusega. Kui jääks 
näiteks strateegilise tähtsusega sektorite loetelust välja valdkonnad, kus 
Eesti ettevõtetel on hea kasvupotentsiaal ning pädevad lahendused Euroopa 
väljakutsetele, siis halvaks see ettevõtete kasvu.

Loamenetlused päriselt kiireneks, on oluline leppida kokku selge 
lähteülesanne ning määrata rolliselgus vastutavate ametkondade vahel, mida 
veab eest piisava pädevusega ja vastutust kandev osapool. Paindliku 
digiriigi jaoks on siin peidus võimalus võrreldes keerulisema asja 
korraldusega riikidega.

Made in EU peab olema tõsiseltvõetav tähis ning selle nõuete rakendamine 
tuleb teha turuosalistele administratiivses plaanis jõukohaseks.

Pikemalt võib lugeda manustatud seisukohapaberist ning ootame järgmiseid 
viljakaid arutelusid majandust loova poliitraamistiku kohta.

Lugupidamisega,

Karlis Goldstein

EPTTL tegevjuht

[email-masked] <mailto:[email-masked]>