Subject: päring signaaltulede paigaldamise osas projekteeritavale ehitisele
From: "Martin Sikk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 14 May 2026 15:28:44 +0300

Tere,

Pöördun Teie poole täpsustamaks Kohtla-Järve Linna korraldusega sätestatud
projekteerimistingimusi 60 m generaatorigaasi tehnoloogilise toru-küünla
rajamiseks Kohtla-Järve linna Järve linnaosas kinnistul Keemia vkt 5j
(projekteerimistingimuste taotlus nr. 2511002/16797, EHR kood 221497785).
Kuigi antud projekteerimistingimused on Kohtla-Järve Linnavalitsuse poolt
Transpordiametiga kooskõlastatud, siis sooviksime täiendavalt siiski
kinnitust või täpsustust signaaltulede paigaldamise või muude märgistuse/
valgustuse nõuete rakendamise vajaduse osas lennutakistuse ohu
vähendamiseks.

Käesolevalt ei ole antud nõudeid ettevõttele esitatud
projekteerimistingimustes kajastatud, kuid sooviksime olla kindlad kas
nendega arvestamine projekteerimisel on vajalik või mitte, kuna see
mõjutab märgatavalt projektlahendust ning hilisema rakendamise vajaduse
ilmnemisel oluliselt raskendab nõude täitmist. Projekteeritavast
tehnoloogilisest toru-küünlast 100 meetri raadiuses paikneb juba kaks
olemasolevat üle 60 meetrist ehitist (tehnoloogiline tõrvikpõleti;
suitsukorsten), mis on signaaltuledega varustatud.

Tänan võimaliku abi eest antud küsimuse täpsustamisel.

Lugupidamisega,

Martin Sikk

ohutusjuht / Töökeskkonnaosakond
+372 334 2536 / +372 513 4330
[email-masked]

 <http://facebook.com/virukeemiagrupp>
<http://linkedin.com/company/viru-keemia-grupp>
<http://instagram.com/virukeemiagrupp>

VKG Oil
Järveküla tee 14
30328 Kohtla-Järve
 <http://www.vkg.ee> www.vkg.ee