Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jun 2026 13:55:35 +0300

Lüganuse Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/04750 aadressile Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Varja küla, Aasa 
// Aru // Nurga // Pihlaka // Tuisumetsa, Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, 
Aa küla, Kohtla metskond 2, Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Aa küla, Kohtla 
metskond 2 // Varja küla, Aru (Püssi tuulepark WT1-WT6, Püssi tuulepark 
WT7-WT12, Tuulepargi 33kV maakaabelliin) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Esitame EhS 31 lg 4 p 1 ja LennS § 35 lg 3 
alusel projekteerimistingimused kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27897366>  (menetlus nr: 
551246), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lüganuse Vallavalitsus) või menetleja (MARUL PAIST) poole.