Subject: Re: Kohtla-Nõmme – Kohtla kergliiklustee projekt
From: "Raigo Kuldmaa" <[email-masked]>
To: "Triinu Kooskora | Roadplan" <[email-masked]>
Cc: "Hannes Lumiste" <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Sep 2025 16:48:22 +0200

Tervist.

Vabandan vastuse viibimise pärast, aga kooskõlastuste ja pretensioonidega 
tutvumine ja kaalumine võtsid aega. Selle "Heina" bussipeatusega pole vaja 
tegeleda, sest lähim bussipeatus (Jaama) on umbes 400 m kaugusel ning 
jalgtee olemasolul ei nõua see vahemaa erilist pingutust ehk siis umbes 5 
min jalutust. Seega bussipeatuse projekteerimisega selle töö raames rohkem 
ei tegele. Tagasiside osas on korras, ent selle kohta tahaksime konkreetset 
aruannet, kellele, millal ja mil moel teade edastati ning kunas ja kuidas 
(kui üldse) vastati.

Projekt on koostatud ja maaomanike seisukohad saadud (seda tahan võrrelda 
ülalmainitud aruande alusel), seega on algne ülesanne vist täidetud kui 
allkirjastatuna projekti viimase versiooni koos kooskõlastuste kaustaga 
kätte saame.

Lugupidamisega

Raigo Kuldmaa
majandusspetsialist, Toila vald

 <https://toila.kovtp.ee/>

tel: 5887 2100
e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

10.09.2025 09:30 Triinu Kooskora | Roadplan kirjutas:

Tere!

Oleme põhjalikult kaalunud bussipeatuste rajamise erinevaid variante, 
arvestades seejuures vajadust vältida sõidutee vertikaalplaneeringu 
ulatuslikke muutusi.

Oleme jõudnud järeldusele, et isegi restkaevu paigaldamine äärekivisse 
eeldaks sõidutee pikikalde muutmist, et tagada sademevee efektiivne 
ärajuhtimine. Praeguse vertikaalplaneeringu puhul ei jookseks vesi restkaevu 
juurde kokku.

Meie lepingu aluseks olnud pakkumuses oli välja toodud, et uue lahenduse 
projekteerimisega ei ole arvestatud. Pärast lepingu sõlmimist tehtud otsus 
bussipeatuste projekteerimiseks nõuab siiski suuremas mahus 
projekteerimistöid kui algselt kavandatud bussipeatuste platvormide 
lisamine.

Seoses eelnevaga palume Teie seisukohta ja otsust, kuidas edasiste töödega 
jätkata. Juhul kui bussipeatuste rajamise vajalikkus on lõplik, koostame 
täiendava projekteerimise lisatööde pakkumuse.

Lisaks soovime uurida, kas olete jõudnud läbi töötada kogu kinnistuomanikelt 
laekunud tagasiside. Palume teatada, kas selles osas on kõik korras.

Ootame Teie tagasisidet ja edasisi juhiseid

Lugupidamisega

Triinu Kooskora
Projektijuht

+372 5289315 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] | roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn