Subject: C-505/26
From: <[email-masked]>
To: "Kristo-Taavi Ruus - RAM" <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jul 2026 10:35:09 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/365
Kohtuasja number: C-505/26
Vastuse kuup�ev: 23.07.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: autoveo-, kuller- ja ekspressteenused; f��silisest isikust 
ettev�tjad; m�iste "t��aeg"; m�iste "t��taja"; t��aja korraldus
�iguslikud vormid: direktiiv 2003/88/E�

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8881

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium