Subject: Trallituba- Lastehoiuruumi nõuetele vastavuse tõend Haridusministeeriumile esitamiseks.
From: <[email-masked]>
To: "Jaanus Jaago" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Jul 2026 21:13:13 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Loodan, et saate aidata või oskate suunata- kelle poole peaksime pöörduma.

Oleme tegutsenud lastehoiuna Mustamäel samas ruumis aastast 2015 ning seoses 
uue AHS vastuvõtmisega pidime esitama tegevuse jätkamise soovi taotluse mtr 
hiljemalt 1 detsembriks. Kahjuks jäin teavitamisega hiljaks (tegin registris 
märke 9 detsembril) ning seetõttu oleme Haridusministeeriumilt taotlemas 
tegevusluba. Esitasime neile Päästeameti tõendi ruumi nõuetele vastavuse 
kohta mis on koostatud 2018 aastal. Kuna tegutseme jätkuvalt samas ruumis, 
meil ei ole tehtud ümberehitustöid, me ei soovi suurendada teenusel olevate 
laste arvu, samuti on tõend koostatud hiljem kui määrus millele ruum vastav 
peaks olema (siseministri 30.03.2017 
<https://www.riigiteataja.ee/akt/104042017014?leiaKehtiv> määrus nr 17 
"Ehitisele esitatavad tuleohutusnõuded") siis eeldasin et esitatud dokument 
on neile sobiv.

Vastuseks saime aga:

Päästeameti tõend kinnitamaks, et õppeasutuse hooned, rajatised, sõidu- ja 
jalgteed ning platsid vastavad mh ehitusseadustiku (EhS) ja selle alusel 
kehtestatud ehitisele esitatavatele nõuetele (siseministri 30.03.2017 
<https://www.riigiteataja.ee/akt/104042017014?leiaKehtiv> määrus nr 17 
"Ehitisele esitatavad tuleohutusnõuded") (AHS § 4 alusel kehtestatud 
Vabariigi Valitsuse 26.06.2025 
<https://www.riigiteataja.ee/akt/128062025006> määruse nr 47 "Lastehoiu ja 
lasteaia õpi- ja kasvukeskkonna nõuded" § 3 lg 2 - EhS § 130 lg 10 kohaselt 
on nõuetele vastavust pädev hindama Päästeamet) – edastatud dokument on 
aastast 2018 ehk üle 8 aasta tagasi väljastatud dokument. Palun edastada 
hetkelist seisu kajastav hinnang või Päästeameti kinnitus, et konkreetne 
dokument on kehtiv ja kajastab mh hetkelist füüsilise õppemateriaalse baasi 
seisu.

Lisan kirjale tõendi mille Haridusministeeriumile saatsime. Palun kas saate 
anda meile kinnituse, et dokument on ka hetkel kehtiv.

Saime Haridusministeeriumilt korrigeeritud dokumendi esitamise tähtajaks 22 
juuli.

Väga loodan, et jõuame õigeks ajaks vajaliku kinnituse neile edastada.

Ettetänades

Andra Tetsov
56831880
OÜ Alltrendo