Subject: Berliini kunstikonkurss
From: "Katrin Kapanen" <[email-masked]>
To: "KUM min", "Liisa Johanna Lukk"
Date: Mon, 6 Oct 2025 15:03:55 +0300

Tere

Annan teada, et Välisministeerium on välja kuulutanud
<https://vm.ee/uudised/valisministeerium-kuulutab-valja-konkursi-kunstiteo
se-loomiseks-berliini-saatkonda> kunstikonkursi, mille eesmärgiks on
tellida kunstiteos (vastavalt lähteülesandes määratud asukohale kas
ruumiline bareljeef või skulpturaalne installatsioon) Eesti Vabariigi
suursaatkonna Berliinis vastuvõtu- ja esindusruumide osaks olevasse
trepihalli ning sõlmida konkursi võitja(te)ga leping kavandi(te)
realiseerimiseks. Palume vastava info avaldada Kultuuriministeeriumi
kodulehel. Kirjale on lisatud avaldamiseks konkursi võistlusjuhendi
materjalid zip-kaustana.

Konkursi võitja(te)lt tellitava(te) teos(t)e maksumus (ilma käibemaksuta)
on 17 000 eurot. Esimese koha saanud kavandi eest preemiat ei maksta,
preemia sisaldub võitjaga sõlmitava lepingu maksumuses. Preemiad teiste
auhinnaliste kohtade eest on kokku 3 400 eurot.

Žüriisse kuuluvad:

Mart Laanemäe, digi- ja küberdiplomaatia osakonna nõunik,
Välisministeerium;

Eve Kask, Eesti Kunstnike liit;

Tiiu Kirsipuu, Eesti Kunstnike Liit;

Elnara Taidre, Eesti Kunstiteadlaste ja Kuraatorite Ühing;

Hanno Soans, Eesti Kunstiteadlaste ja Kuraatorite Ühing;

Kätlin Ölluk, saatkonnahoone sisearhitektuuri projekti autor, AERIS.

Konkursitööde esitamise tähtaeg on hiljemalt 05.12.2025 kell 11:00.
Varasemal esitamisel tuleb üleandmise aeg kokku leppida konkursi
projektijuhi Katrin Kapaneniga ([email-masked]
<mailto:[email-masked]> )

Lugupidamisega

Katrin Kapanen
Välisministeerium
Peaspetsialist
Haldusosakond
+372 637 7385 | +372 5647 8386
 <http://www.vm.ee/> www.vm.ee | Islandi väljak 1, Tallinn