Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jul 2026 10:47:42 +0300

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/05400 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Kuimetsa küla, 
Kirsipõllu (Lihaveiste talvine varjualune) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub 
projekteerimistingimuste andmist Kuimetsa külas Kirsipõllu maaüksusele kahe 
lihaveiste talviseks pidamiseks mõeldud 300 m² ehitisealuse pinnaga 
viilhalli kavandamiseks. Taotluse ja eelnõuga saab tutvuda ehitisregistris. 
Tingimusi, juhiseid projekteerimiseks, arvamusi ja ettepanekuid vastavalt 
kaasatud isiku või koostöötegija pädevusele saab esitada 10 päeva jooksul 
ehitisregistri vahendusel või valla e-posti aadressile [email-masked].

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27920381>  (menetlus nr: 
555341), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.