Subject: Projekti kooskõlastuse pikendus
From: Artjom Bõkov <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jun 2026 13:58:43 +0300

Tere

Kirjutan Teile AS Pärnu Vesi poolt. Sooviksin uurida, kuidas oleks
võimalik pikendada projekti „Pärnu linnas, Paikuse osavallas katmata alade
ÜVK“ kooskõlastust. Projekti kooskõlastus aegus käesoleva aasta märtsis.

Antud projekti raames on Transpordiametiga sõlmitud isikliku kasutusõiguse
(IKÕ) lepingud ning seatud vajalikud servituudid.

Kas saaksite palun öelda, kuidas oleks võimalik kooskõlastust pikendada?
Projektiga seotud ehitustöödega on plaanis alustada juulikuus.

Tänan koostöö eest.

Lugupidamisega

Artjom Bõkov

AS Pärnu Vesi

insenerteenistuse juht

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.parnuvesi.ee/> www.parnuvesi.ee

 <http://www.parnuvesi.ee/>