Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Jul 2026 10:44:02 +0300

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/05078 aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Laane küla, Lennu tn 23 
// Lepa, Tartu maakond, Kambja vald, Laane küla, Lennu tn 23a, Tartu 
maakond, Kambja vald, Laane küla, Lennu tn 21a (Üksikelamu, Üksikelamu, 
Üksikelamu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Edastame kooskõlastamiseks 
projekteerimistingimuste eelnõu. Lennu tn 23 maaüksus asub riigimaantee 
kaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27934981>  (menetlus nr: 
554134), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 24.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (KÄTLIN JÕGISTE) poole.