Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jan 2024 15:54:27 +0200

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/00530 aadressile Harju maakond, Saku vald, Tagadi küla, Altpere 
(Elamu) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: 1.7. Kinnistu lääneosa jääb riigitee, 15 
Tallinn-Rapla-Türi tee kaitsevööndisse (30 m äärmise sõiduraja välimisest 
servast); siia ulatub keskpingeliini /SAX-50/ kaitsevöönd (10 m liini 
teljest); samast siseneb hoonestatavale alale elektrivarustuse 
elektriõhuliin kaitsevööndiga (2 + 2 m liini teljest) ning hoonestataval 
alal paikneb ka sidekaabel kaitsevööndiga (1 + 1 m kaablist). 1.8. Kinnistu 
hoonestatud ala jääb perspektiivselt rekonstrueeritava riigitee 
trassikoridori (B = 150 m). 6.4. Juurdepääs avalikult kasutatavalt 
riigiteelt, 15 Tallinn-Rapla-Türi teelt (71816:001:0001), lahendada 
olemasolevalt mahasõidult.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26869497>  (menetlus nr: 
412410), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 05.02.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister