Subject: Pöördumine seoses ERR Lääne-Eesti korrespondendipunktiga
From: Maris Jõgeva <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "KUM min" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Sat, 30 Nov 2024 14:47:47 +0200

Tere!

Selleks, et kodanike ja riigi vaheline suhtlus toimuks takistuseta, saadan 
igaks juhuks uuesti reedese, 29. novembri kirja, millega edastasin 34 
Lääne-Eesti kultuuri-, haridus- ja ühiskonnaelu edendajate pöördumise seoses 
rahvusringhäälingu Lääne-Eesti korrespondendipunktiga.

Lugupidamisega

Maris Jõgeva
53421726

Begin forwarded message:

From: Maris Jõgeva <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Subject: Pöördumine seoses ERR Lääne-Eesti korrespondendipunktiga

Date: 29. November 2024 at 21:19:47 EET

To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> , [email-masked] <mailto:[email-masked]> , 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tere!

Edastan 34 Lääne-Eesti kultuuri-, haridus- ja ühiskonnaelu edendaja 
pöördumise seoses rahvusringhäälingu Lääne-Eesti korrespondendipunktiga.

Lugupidamisega

Maris Jõgeva
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
53421726