Subject: Kadrioru Autokool - kutse ametikoolituse eksamile
From: "Kadrioru Autokool" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Jun 2024 17:05:31 +0300

Tere

Meie autokool tegeleb autojuhtide ametikoolituste korraldamisega. Koolitused 
lõpevad teooria eksamiga. Eksamikomisjoni koosseisu määrab koolitaja, kuid 
määrus näeb ette lisaks lektoritele kutsuma ka autovedajate ametiliitude, 
transporditöötajate ametiühingu ning Transpordiameti esindajat. Kutse saanud 
asutustel jääb osalemise kohta otsustusõigus, kuid palume osalemise soovist 
teavitada.

Seoses sellega, eksamid toimuvad plaani alusel aadressil Peterburi tee 71, 
Tallinn (III korrus, ruumid 327, 328):

15.07.2024, 29.07, 12.08, 26.08, 09.09, 23.09, 07.10, 21.10, 04.11, 18.11, 
02.12, 16.12, 29.12, 13.01.2025, 27.01  algus kell 14:15 (35 tundi/140 
tundi)

21.06, 29.06, 30.08 algus kell 11:45 (35 tundi/140 tundi)

-- 

Lugupidamisega,
Valentina Pärnaste

+372 5580332
[email-masked]
www.kadrioru-autokool.ee