Subject: 17 Keila – Haapsalu
From: "Sandra Mark" <[email-masked]>
To: "info transpordiamet" <[email-masked]>, "Jaak Saard" <[email-masked]>
Cc: "Mailis Paal" <[email-masked]>,Jüri Pakut <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jul 2026 14:54:39 +0300

Tere

Edastan metsamaterjali ladustamise taotluse.

Parimate soovidega

Sandra Mark
kinnistute haldamise valdkonna juht

  <https://apmets.ee/wp-content/uploads/2021/12/AP_mets_logo_uus.jpg>
A&P Mets AS | Näituse 27, 50409 Tartu, Eesti | www.apmets.ee
GSM +372 51972001 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Konfidentsiaalsusmärge: Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud
kasutamiseks kirja päises nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja
mistahes viisil kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole
märgitud selle adressaadiks, on keelatud. Kui te olete saanud käesoleva
kirja eksimuse tõttu, palun teavitage sellest koheselt kirja saatjat ning
kustutage saadud kiri koos kõikide lisadega.
AS A&P Mets arvestab Teie privaatsusega ja meie ettevõtte
privaatsupoliitikaga (andmekaitsetingimustega) on võimalik tutvuda ka
ettevõtte kodulehel
<https://apmets.ee/ettevottest/andmekaitsetingimused/>
https://apmets.ee/ettevottest/andmekaitsetingimused/.