Subject: Vaidas mitu tamme puud maha niidetud!
From: "Vaida Alevikuselts" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Jul 2026 11:49:58 +0300

Tere

Teatan kurbusega, et järjekordselt on eilse niitmise tulemusena maha 
niidetud mitu tamme ja üks tamm on viga saanud 11114 Jüri-Vaida tee T1 
maa-alal. Meie 2 tokki on katki sõidetud ja ka üks eelmine kord teie poolt 
pandud istand ja ka tokk on katki. Panen manusena fotod kaasa.

Meie tammed ei saagi selliselt suureks kasvada, sest pidevalt on kahju 
niitmisega. Istikud, mis teie poolt toodi, olid üleeelmine aasta ka väga 
pisikesed seoses meie tammedega ja istutati ka omapoolselt istikuid juurde 
(meil on joonis uuendatud 2024 vastavalt teie teostatud istutamisele, et me 
ei peaks seda hakkama enam uuesti  uuendama, siis palume asendused istutada 
vastavalt selle järgi). Puude istutatud joonis on manusena kaasas. Loodan 
vähemalt, et antud kahju korvatakse.

Kuidas saaksime omalt poolt vältida selliseid olukordi, et niitjad ei niida 
toikaid ja puid maha. Eelmine aasta oli meeldiv kogemus, kus niitja helistas 
ja teatas, et on tulemas ja saime ilusti talle puud nähtavaks teha ja kõik 
sujus.

 Saan aru, et sel aastal oli rohi väga kõrge, sest kasvas mühinaga, meil oli 
enda vabatahtlik, kes seal niitis ühel hetkel puude juurest, aga eilseks 
juba rohi ikkagi liiga kõrge, et ju siis juht ei näinud. Samas, kas teie 
poolt ei ole teada antud niitjatele, kus ja kui palju istikuid kuskil on? 
Kas mingit ühtset kaarti sellist või midagi ei ole, kus oleksid asjad näha, 
et niitja saaks olla tähelepanelik?

Sooviksime antud olukorrale lahendust.

Head soovides

Raili Salvet
Vaida alevikuvanem
Vaida Alevikuselts juhatuse liige
Mob: +372 56474344
vaida.ee <http://vaida.ee>