Subject: Seisukoht ja ettepanek Eesti-Läti 4. elektriühenduse riigi eriplaneeringu avalikul väljapanekul
From: "Kristiina Nauts" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Aug 2026 09:45:03 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Esitan OÜ Utilitas Wind poolse seisukoha ja ettepaneku Eesti-Läti 4. 
elektriühenduse riigi eriplaneeringu avalikul väljapanekul. Täiendavate 
küsimuste korral oleme hea meelega valmis kohtuma ning oma seisukohta 
vajadusel selgitama.

Heade soovidega

Kristiina Nauts

Arendusjuht/ Head of Development

OÜ Utilitas Wind

Tel:

 <tel:+372%20551%202260> +372 551 2260

Maakri 19/1

,

10145

Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.utilitas.ee/>

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed. Kui olete e-kirja 
saanud eksituse tõttu, palume Teid viivitamatult kirja saatjaga ühendust 
võtta ja e-kiri koos lisadega kustutada, tegemata sellest koopiaid või 
kasutamata seda mistahes muul viisil. This email and all attachments are 
confidential. If you have received this email by mistake, please notify the 
sender immediately and delete the email without copying or using it by any 
other means.