Subject: Riigitee 19340 Uulu-Laadi tee ja Juhani kinnistu uus juurdepääsutee
From: Mihkel Kannelmäe <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Apr 2026 18:56:36 +0300

Tere,

Sooviksin taotleda projekteerimistingimusi Juhani kinnistule 
(84801:001:0362) uue juurdepääsutee rajamiseks 19340 Uulu-Laadi teelt.

Asendiplaani eskiis uue tee asukoha ja ka alternatiivse asukohaga lisatud 
manusena.

Juhani kinnistu on 55% maatulundusmaa ja 45% tootmismaa – tegu on 
piimakarjafarmi maa-alaga.

Tegu oleks alalise ligipääsuga, mille liiklussagedus oleks hooajaline. Aasta 
keskmine liiklussagedus on hinnanguliselt <1, aga hooajaliselt (silo 
tegemise ajal) on ööpäevane maksimaalne liiklussagedus kuni 10.

Parimat,

Mihkel Kannelmäe

Projekteerimise projektijuht

—

+372 5262182

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]