Subject: Ed: Haljala köstrimaja
From: "Alli Alas" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jul 2026 15:25:55 +0300

Tere,

Palun registreerida.

Lugupidamisega

Alli Alas

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Ida regionaalosakond

59821740

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

Saatja: Jane Teresk <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 1. juuli 2026 14:35
Adressaat: Alli Alas <[email-masked]>
Koopia: Guido Schilf <[email-masked]>
Teema: Haljala köstrimaja

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Enne pühi vestlesime telefoni teel, nimelt Haljala köstrimajasse soovitakse 
projekteerida klassiruumid, enne oli seal raamatukogu, hoone on ühendatud 
koolimajaga.

Köstrimajja on planeeritud 5 väikeklassi, üks suur klass ja kaks kabinetti.

Manuses on eskiis joonis ja olemasoleva olukorra plaan.

Kas te saate palun vaadata, et kas sellise planeeringuga saame edasi 
liikuda. Kindlasti see projekt jõuab ehitusteatise taotlemise ajal ka teie 
lauale.

Hoone paikneb aadressil Rakvere mnt 10

Teie vastust ootama jäädes!

Heade soovidega

Jane Teresk
Arhitekt | Sisearhitekt

+372 52 13356

Projektibüroo OÜ

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4wOr4N8ZWIMUWoPPfntd2AlXfieBkbpiUdS22oNlUVi8ZgVBPOcQDWjRfiRCiin4oSM8PR1338>