Subject: Ed: Taustapäring
From: "Kristi Sarap" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Sep 2025 14:15:15 +0300

-----Algsõnum-----
Saatja: Hanneli Rudi <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 15. september 2025 19:30
Adressaat: Kristi Sarap <[email-masked]>
Teema: Taustapäring

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Üks Harjumaa tervisekeskus jääb varsti ilma apteegita, sest pärast
senise omaniku lahkumist pole õnnestunud uut proviisorit leida. Sellega
seoses kuulan maad, kas tegu on ühe väikse koha murega või ongi näha
suundumust, et väiksemates kohtades tegutsevad sõltumatud apteegid
kaovad ning alles jäävad vaid nö ketiapteegid suurtes poodides. Kui
palju ja mis piirkonades on viimase kahe aasta jooksul apteeke suletud?
Kas siit joonistub välja muster, olgu selleks siis piirkond või
kaubanduspinna tüüp, kuhu rohupoed koonduvad. Kui võrrelda Eestit teiste
riikidega, siis kas meil on apteekide teeninduspiirkond jätkuvalt
väiksem kui mujal Euroopas?

Kuna tegu on taustapäringuga, siis vastusega kiiret pole, aga tore oleks
sel nädalal see kätte saada.

Hanneli Rudi

AK toimetaja

55 35 816

PS Kui juba kirjutamiseks läks, siis kas semaglutiidibuum on nüüd Eestis
mööda saamas ja enam seda suures koguses ja kõigi poolt ei sööda? Kas
pärast paari aasta pikkust kasutamist on ilmenenud ka ootamatud
kõrvaltoimed, millega varem võib olla ei osatud arvestada?