Subject: "Põlva maakond, Põlva vald, Savimäe küla, riigitee 18186 Räpina - Rasina km 15,420 ja Võllsaare tee ristumiskoha ehitamise põhiprojekt" töö nr PP-26-16 - projektikohase ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.
From: "Aleksandr Afanasjev" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jun 2026 11:54:34 +0300

Transpordiamet (Maanteeamet)

Valge 4, 11413 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

„Põlva maakond, Põlva vald, Savimäe küla, riigitee 18186 Räpina – Rasina
km 15,420 ja Võllsaare tee ristumiskoha ehitamise põhiprojekt“ töö nr
PP-26-16 - projektikohase ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.

Projekteerimisbüroo Maa ja Vesi AS (reg.nr. 10033667) tellimusel on
Teelahendused OÜ-l valminud töö „Põlva maakond, Põlva vald, Savimäe küla,
riigitee 18186 Räpina – Rasina km 15,420 ja Võllsaare tee ristumiskoha
ehitamise põhiprojekt“.

Kavandatava tegevuse eesmärgiks on RMK riigimetsa majandamiseks
juurdepääsuteede ehitamine Metsatuka kinnistule (katastriüksus
47301:001:0416).

DIGI-projekti saab alla laadida siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/efwg1paekek8utu7gfbx8/PP-26-16_V-llsaare-te
e-RMK.zip?rlkey=7ntivriypl1myolgiqtz36df3
<https://www.dropbox.com/scl/fi/efwg1paekek8utu7gfbx8/PP-26-16_V-llsaare-t
ee-RMK.zip?rlkey=7ntivriypl1myolgiqtz36df3&dl=0> &dl=0

Ette tänades ja teie vastust ootama jäädes.

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Tel: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]