Subject: Nurmevälja tn ehitusprojekti kooskõlastamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Mar 2025 11:42:31 +0200

Tere

Esitame kooskõlastamiseks Maardu linnas Vana-Narva maanteel L8 
(44604:001:0250) paikneva Nurmevälja tn jalgratta- ja jalgtee ehitamise ning 
sõidutee rekonstrueerimise põhiprojekti. Nurmevälja tn saab alguse 
riigiteelt 11608 Vana-Narva maantee (km 11.37) ning ehitustegevus toimub 
nimetatud riigitee kaitsevööndis: 
https://xgis.maaamet.ee/xgis2/page/link/BBO-Zbu

Projektdokumentatsioon asub projektipangas: 24020 Nurmevälja tänav 
<https://infradaou-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/pavel_infradaou_onmicrosoft_com/Em7UOkPzPDtDl2qh3dRI6ZkBmoCZ2aOBfl5PPckyQq_Fww>

Lugupidamisega

Pavel Karev

Infrada OÜ

55530349

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.