Subject: Narva linna uue üldplaneeringu miljööaladest
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>,MA Üldpost <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "'AS Nakro'" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Aug 2025 14:02:51 +0300

Tere,

Manusena saadan kirja nr 4.2-17/3438-45.

Palun kinnitada kirja kättesaamist.

-- 

Lugupidamisega,

Kristina Stepanova

Sekretär

www.narva.ee

www.visitnarva.ee

Peetri plats 5, Narva 20308

Tel: +372 359 9050

M: +372 58501098

[email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.