Subject: Kutse piiride looduses kättenäitamisele - Kaerepere küla Vahastu metskond 102 katastriüksuse jagamine
From: Anu Kotka <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 20 May 2025 11:24:34 +0300

Tere

Teatan Raplamaal Kehtna vallas Kaerepere külas Teie valitsemisalasse 
kuuluva 15 Tallinn-Rapla-Türi tee katastriüksusega (29201:001:1642) 
piirneva Vahastu metskond 102 katastriüksuse jagamisest. Kutsun Teid 
ühise piiri looduses kättenäitamisele. Kutse koos piiriandete failiga on 
lisatud käesolevale kirjale.

Lugupidamisega

Anu Kotka
maamõõtja
maakorraldustööde tegevuslitsents 707 MA-k
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
5394 4525
OÜ Piirinael

-- 
See e-kiri on kontrollitud viiruste suhtes Avasti antiviiruse tarkvaraga.
www.avast.com
---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.